Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Ändra i en beställning
Du kan alltid lägga till och ta bort varor samt ändra leveranssätt eller betalsätt innan du har klickat på ”Slutför köp” i kassan. Efter att du har klickat på ”Slutför köp” går det inte längre att göra några ändringar i din beställning.
Avbryta beställning
I enstaka fall går det att avbryta en beställning, men det beror på hur långt hanteringen av den har kommit i våra system. I de flesta fall går hanteringen mycket snabbt. Om du vill avbryta din beställning, ring oss direkt på 033-22 50 33 så kan vi svara på om det är möjligt. Går det inte att stoppa beställningen, får du returnera den när du har tagit emot den. Tänk på att det alltid debiteras returfrakt per returnerat postpaket. Vid retur av större/tyngre varor debiteras returfrakt per retursändning, oavsett antal paket/kollin i retursändningen. Har du inte möjlighet att ta emot beställningen, debiteras en outlöstavgift.
Liknande frågor
- Varför fungerar inte min rabatt eller rabattkod?
- Har ni en guide för gardiner?
- Var hittar jag en varas produktinformation?
- Vilka leveranssätt finns det?
- Vad kostar leveransen?
- Vad ska jag tänka på när jag beställer gardiner?
- Hur gammal måste man vara för att beställa?
- Säljer ni presentkort?
- Hur registrerar jag mig som ny kund?
- Vad gör jag om jag har glömt mitt lösenord?