Varför fungerar inte min rabatt eller rabattkod?
Du måste vara inloggad för att se eventuell rabatt. Många rabattkoder är personliga och gäller endast på den kundprofil som fått erbjudandet skickat till sig via mejl eller sms*. Om rabattkoden inte aktiveras när du fyller i koden i kassan beror det vanligtvis på att villkoren för erbjudandet inte är uppfyllda, t.ex. att rabatten inte gäller på den specifika varan. Koden kan också vara för gammal, eller inte gälla din kundprofil. Du kan kontrollera villkoren för rabattkoden när du är inloggad under ”Mina erbjudanden” eller i kassan när du angett rabattkoden.
* Om du har tackat ja till det nykundserbjudande som du erbjöds när du registrerade dig, så fungerar det lite annorlunda än övriga erbjudanden. Det skickas inte någon kod till dig via mail eller sms och erbjudandet visas inte heller under "Mina erbjudanden" när du är inloggad. Erbjudandet läggs till automatiskt i kassan vid ditt första köp om rabatten gäller på den vara som du lagt i din varukorg och om du inte redan har aktiverat ett annat erbjudande. Nykundserbjudandet gäller endast på ditt första köp och är sedan förbrukad och går inte att kombinera med andra rabattkoder. Du ser villkoren för erbjudandet när du registrerar dig, men du hittar dem också på en varas produktsida.
Liknande frågor
- Hur använder jag ett erbjudande eller en rabattkod?
- Hur får jag ett erbjudande?
- Var hittar jag en varas produktinformation?
- Var hittar jag villkoren för ett erbjudande eller rabattkod?
- Vad kostar leveransen?
- Säljer ni presentkort?
- Var ser jag att rabatten är avdragen?
- Hur fungerar rabatter vid byten och returer?
- Var hittar jag mina erbjudanden och rabattkoder?
- Hur gör jag en företagsbeställning?