Hur kan jag beställa till en annan adress?

Om fel adress visas i kassan, kan du se om du själv kan uppdatera din adress på "Min profil" under "Mina sidor", innan du gör din beställning. Om din adress inte går att ändra, beror det på att dina kundprofil är kopplad mot din folkbokföringsadress. Våra adressregister uppdateras mot folkbokföringen nästan dagligen så om du nyligen har flyttat, kan adressen komma att justeras automatiskt inom kort. Om det inte sker, kan du kontakta vår kundservice som genom en manuell sökning eventuellt kan hjälpa dig att ändra till din nya folkbokföringsadress innan du lägger din beställning.

Om du har rätt adress på din kundprofil men önskar leverans till annan adress (ex. din sommarstuga), kan du endast beställa mot kortbetalning. Du måste då skapa en ny kundprofil utan att ange ditt personnummer, där registrera en annan e-postadress än den du har i din befintliga profil samt betala med kortbetalning.

Gör så här:

• Gå till "Logga in" och klicka på "Ny kund"
• Fyll i din e-postadress (obs: får ej vara samma som du har på redan befintlig kundprofil)
• Fyll inte i personnummer utan klicka på "Jag vill fylla i adressen själv"
• Fyll i ditt förnamn och efternamn
• Klicka på "Fyll i adress manuellt" och skriv in önskad leveransadress
• Ange ett lösenord och ditt mobilnummer
• Tacka ja eller nej till nyhetsbrev och klicka sen på "Fortsätt"
• Lägg önskade varor i varukorgen
• Gå till kassan och säkerställ att det är rätt leveransadress och mobilnummer som visas under "Leveranssätt"
• Välj kortbetalning, fyll i dina kortuppgifter och klicka på "Slutför köp"